NEW YORK IMORN

Jag har precis varit ute på promenad :) det e varmt och soligt här, nästan lite för varmt (!) men jag ska faktiskt inte klaga, jag vill ju att det ska vara varmt. Nu e jag jättetrött verkligen, jag tror jag ska sova en stund. JUSSTE! Jag måste ju göra läxor :( då kan jag ju inte sova.. Va jobbigt....
Men imorn ska vi åka vidare till NEW YORK! Jag längtar ihjäl, vill bara att det ska bli nästa dag! :D men så fort jag och mamma vaknar imorgon så ska vi fort ner och äta frukost och sen beställer vi en taxi och åker till NY! Det kanske tar en halvtimme, fyrtio minuter att åka dit.. Men tänk så fina saker jag ska köpa!(hoppas jag iaf:/) Jag längtar verkligen!!

När jag var ute på min promenad så såg jag en sån här :: (jag trodde inte sånna fanns:P)


//emelie


Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt tjejen! Nu kommer jag börja läsa din blogg. Den är ju jättefin. Ha det så mysigt i NY. Pussar.

2009-06-01 @ 23:48:55
URL: http://salta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0